2016. július 12., kedd

Levendulaszárító


A konyha átalakításából még mindig maradtak vissza javítani való felületek. Ilyen pl. a plafon is. Nem lettek még eltisztázva a kiszedett gipszkartonfalak nyomai.
(és makulátlanul nem is lesznek szerintem.)


A leszedett levendulacsokrokat szárítani kell valahol, úgyhogy gondoltam egyet, és egy nem túl nagy nekirugaszkodást igénylő megoldással eltüntettem egy részét a plafon szépséghibájának, és a levendulacsokroknak is találtam helyet.


Régi deszka, kampók és egy furó.



A betonfödémbe korábban fúrt lyukakba tiplit ütöttem, és így erősítettem fel a deszkákat, amikbe előzőleg kis kampókat csavartam.


Két nagy csavar tartja az egészet, úgyhogy ha egyszer lesz engergiánk a beszakadt tapétát rendbehozni, akkor könnyen le lehet szedni, de őszig tuti így marad. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése