2015. november 16., hétfő

Téli hangulatban


November közepe van. Kint még hébe - "hóba" :) 18 fokot mutat a hőmérő. (sajnos)
Viszont az elmúlt 1-2 napban voltak azért ködösebb, hűvösebb napok is, ezért én végre abszolút időszerűnek éreztem a lakás téliesítését.

Először is megvarrtam a téli függönyöket az konyhabútor alsó részére.

Az IKEA méteráru osztályán most nem találtam nekem igazán tetsző anyagot, viszont a terítők között igen. Miért nem néztem szét máshol? Mert szeretem ezeket az Ikeás vastagabb anyagokat, amiknek  még az ára is megfizethető. És amúgy is ott voltunk más miatt, ezért eszembe se jutott, hogy elmenjek máshova nézelődni. (Erre most nincs időm.)


Mindkét terítőből leesett egy - egy jól használható nagyobbacska anyag. Az egyik ilyen levágott darabból asztali futót varrtam.



A másik terítő maradékából került ki a kis függöny a villanyóra elrejtésére, 


és még apróbb díszekre is futotta.








Részletfotókat is készítettem, ha ezeket is szeretnéd látni, akkor  » KATT IDE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése